Sapanca’da bir gece

Herkese merhaba,

İstanbul’dan azıcık uzaklaşalım ama bunun dönüşü var çok da gitmeyelim diyorsanız buyrun size tek gecelik Sapanca programı…
Genelde Sapanca’ya gideceksek günü kaybetmemek adına sabah 8 gibi yola çıkıyoruz ve önce güzel bir kahvaltıyla başlıyoruz.

Bu defa da çok sevdiğimiz arkadaşlarımız ile beraber bir program yaptık. Sabah erkenden yola koyulduk ve Sapanca’da bulunan Titiz Köftecisinde kahvaltıya gittik. Kahvaltısı gayet güzel özellikle patates ve hamur kızarmalarına bayıldım ama açlıktan resim çekmeyi unutmuşum😔 yemyeşil bahçe içinde bir mekan çocuklar ile rahatlıkla kahvaltı edebilirsiniz. Daha önce köfte yemeye gitmiştik köftesi ve yoğurdu da çok lezzetli!

Daha sonra gece konaklayacağımız mekanımız olan Çayır Çimen Tatil Evleri’ne gelip odalarımıza yerleştik. Mekanda özel bir şey yok fakat ben bayıldım buraya…Hatta hiç ayrılmak istemedim kendi evim gibi oldu bir gecede.  Çoğumuz İstanbul’da kocaman bina yığınları içinde yaşıyor, iki ağaca hasret kalıyoruz. İşte burası o hayalinizdeki bahçeli ev…Tek sorun gece çok rutubet oluyor, sanırım göle yakın olduğu için. Tek katlı ve iki katlı villaları var. Biz tek katlıda konakladık. Bir yatak odası ve salondan oluşuyor, salonda açık mutfak var. Her türlü ihtacınız düşünülmüş mutfakta. Oda kahvaltı konsepti. Akşam için dışarıdan etinizi alıp bahçede mangal yakabilirsiniz. Mangalı mekan size veriyor ama kömürünüzü siz alıyorsunuz. Tabii yakın çevrede bir sürü restoran var. Tercih sizin!

Sapanca’da neler yapılabilir?

Göl kenarında yürüyüş yapabilirsiniz. Bisiklet kiralayıp bisiklet sürebilirsiniz.            Ata binebilirsiniz, Atv sürebilirsiniz. Etraftaki piknik alanlarında mangal yapabilirsiniz. Yemek yemek için bolca alternatif yerler var.

Biz 4 çocukla neler yaptık?

Titiz’in bahçesinde kahvaltı yaptık.

Dora at çifiliğinde çocukları ata bindirdik. (Küçük bir parkurda 2 tur ata binmek 15TL) etrafta bir sürü yer var onlara da bakabilirsiniz biz yakın diye tercih ettik.

Sapanca Outdoor’da (bu çiftliğin karşı tarafında Meşeli Park piknik mekanın yanında) çocuklar ile ATV safari yaptık.

Gelelim günün en güzel aktivitesi olan Atv safari’ye…

Önce çocuklar için sormaya gittik ama çocuklarla zor olur deyince biz de arkadaşlarımıza, siz gidin biz çocuklara bakalım dedik sonra yok siz gidin biz bakarız gibi tartışmalarımızın sonunda rehberimiz dayanamayıp bizi çocuklarla tura çıkardı. Bu arada ben her zamanki gibi asla yapamam diye direndim. Hep böyle bir direnirim ama sonunda en çok da ben keyif alırım. Bunun sonunda da yapmam diye direnen ben, arkadaşlara dönüp çocukları bırakıp tam günlük tura katılalım teklifinde bulundum😀😀

Neyse biz rehber dahil 4 Atv ve benim daha güvenli olan aracım 1 buddy (yine daha güvenliyi seçtim ufaklığı yanıma aldığım için) ile 1 saatten fazla süren turumuza çıktık. Muhteşem bir deneyimdi ve sanırım artık yüzlerce defa yapmak isteyebilirim. Daracık ağaçlı yollardan, derenin içinden, çok büyük taşlı yollardan, çalılıklardan geçtik. Üstümüz başımız toz içinde oldu ama o kadar keyifliydi ki gözümüz tozu kiri görmedi. Öncelikle gittiğimiz mekanın rehberi Nadir bey çok iyi bir rehber, sohbeti çok keyifli. Telefonum tur sonuna kadar onda kaldı ve bizim tur boyunca fotoğraf ve videolarımız çekti. Fotoğrafçılığı da baya iyi. Çok memnun kaldık. Atv’nin saati 100 TL 1 saatlik rehberli tur ile benim bindiğim aracın 150 TL.

Tavsiye ederim. Şu 1 günlük Sapanca programı tüm tatillerin üzerine cila oldu diyebilirim. Bir de sevdiğiniz dostlarınızla giderseniz bir o kadar daha keyifli oluyor.

Hem aktiviteler hem konakladığımız mekan hepsi çok güzeldi. Çocuklar keske biraz daha kalabilseydik diye mızırdandılar. Hem ata bindiler, hem atv’ye, e bir de arkadaşları ile yanyana bahçeli villada kaldılar, insan nasıl dönmek istesin ki eve…Bıraksalar ben de biraz daha kalabilirdim yani😊

Bu tek gecelik programımız da böyle bitti. Umarım sizler için de iyi bir öneri sunabilmişimdir.

Yeni bir programda görüşmek üzere…